Selasa, 25 Oktober 2016

BISNES MENGUNTUNGKAN (SHAKLEE)

HALLO , GOOD MORNING ..

Moga semua dalam keadaan sihat walafiat yaa~ harini Jesz nak kongsi sedikit kenapa bisnes shaklee ne menguntung kan ..


Produk shaklee adalah salah satu produk yang telah bertahan selama 100++ tahun, so adakah anda rasa shakleee ini tidak selamat ?  JIka ia salah satu produk yang tak selamat kenapa syarikat shaklee begitu tahan lama ? . kedua yuran untuk menjadi ahli yang sangat murah hanya rm68.90 sahaja anda mampu menjadi seorang yang sihat dan cantik ~ ( tahu la ne kan rakyat malaysia obses mahu cantik macam korea ) .Ketiga, landmark study yang dibuat oleh shaklee membuktikan shaklee bukan seperti supplement lain yang hanya mementingkan duit tapi mereka juga amat mementingkan kualiti produk. Last poin, shaklee juga menjanjikan bonus 3C untuk ahli shaklee .



APA KEISTIMEWAN PRODUK SHAKLEE ?

 01) Shaklee diluluskan oleh kementerian kesihatan Malaysia (KKM) . Maklumat ini tertera pada setiap botol produk .

02) Produk shaklee adalah mesra alam dan mudah diuraikan.

03) Shaklee diperbuat dari bahan-bahan semulajadi dan diproses secara semulajadi. Dan bukan vitamin sintetik .

04) Status halal Shaklee disahkan oleh badan islamik di US, iaitu ISA (Islamic Services of America ) yang merupakan badan yang disahkan JAKIM & lebih strict daripada JAKIM sendiri.

06) Shaklee sangat menjaga standard kualiti produk .
Sebaga contoh , polisi shaklee lebih ketat dari US FOOD & DRUGS ADMINISTRATION (FDA). Walaupun shaklee adalah supplement tetapi ia mengikut garis pandaun FDA, bukan sekadar garis panduan dietary supplement health and education act of 1994 (DHSEA) . DHSEA tidak memerlukan ujian klinikal tapi Shaklee melakukan ujian klinikal ke atas setiap bahan yang digunakan untuk memastikan tahap keselamatan dan keberkesanan dan pemantaunnya terhadap alam sekitar . Diiktiraf oleh jurnal-jurnal yang melakukan ujian terhadap produk-produk kesihatan seluruh dunia ..

SANGAT BERBALOI KAN ? SEKARANG ADA PROMOSI UNTUK NEW MEMBER SHAKLEE JIKA ANDA BERMINAT NAK JADI AHLI HUBUNGI SAYA ..

FB : JESTOM TJ
WHATSAPP : 0148645784 (JESZ)
EMAIL : TOMMYJESNAH.JT@GMAIL.COM


Tiada ulasan:

Catat Ulasan