Sabtu, 3 Disember 2016

Sisik ikan merah sebagai kolagen yang terbaik

Selamat malam, Harini Jesz nak share tentang Shaklee . hihi

And supplement ini adalah promosi bulan Disember ne.

Oright , Jesz nak terangkan serba sedikit tentang Collagen Powder Shaklee .

Untuk rasa leih sihat, kulit awet muda menawan.

Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 400mg proprietri RSS (Red Snapper Scale ) Collagen , kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah .


Tujuh bahan utama yang terdapat didalam Collagen Powder Shaklee ini ialah , ekstrak biji benih Camellia Japonica , ekstrak Pfaffia , kolagen ikan, ekstrak kerang-kerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran .


Shaklee Collagen Powder mudah larut dalam minuman dan makanan kegemaran anda . Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan diamana sahaja .

Testimoni Pengguna Shaklee Collagen Powder ;-

Dalam satu box collagen powder ada 15 sachet , tapi keberkesanan collagen ne anda boleh lihat dalam tiga hari .. tapi jika anda nak kesan lebih optimum , gunakan selama sebulan .. kamu akan nampak the big different . hhihi

Disember Promosi :-

Beli dua dapat 5% diskaun, Beli 6 percuma 1 dan free membership Shaklee . yang bestnya bulan depan boleh dapat bonus cash !! nak join boleh la beli collagen shaklee 6 kotak . hhihi

Contact saya di :-

FB = JESTOM TJ
WHATAAP OR SMS = 0148645784
EMAIL : TOMMYJESNAH.JT@GMAIL.COM




Tiada ulasan:

Catat Ulasan