Selasa, 3 Januari 2017

BASIC H SHAKLEE ( Kita makan sayur atau racun atau telur cacing sebenarnya ? )

Selamat pagi , Hah ! berkaitan tajuk diatas mesti ngeri kan ? Jadi harini Jesz nak berkongsi kenapa kita perlu cuci sayur bersih-bersih dan kenapa kena pilih kaedah cuci yang betul dan bahan organik .



Sebab paling utama WAJIB cuci sayur ini kerana kita terus makan daun tu. Sayur tiada kulit macam buah yang melindungi sayur . Jadi, apa-apa yang melekat pada sayur tu, racun ke baja ke taik ke telur cacing ke kaki halus ulat bulu ke terus masuk kedalam badan kita kan ?

Oleh sebab itu , kalau boleh pilih sayur organik yang bebas bahan kimia merbahaya seperti racun , baja kimia dan sebagainya . Pernah jumpa ulat atau cacing pada sayur ? Daunnya berlubang-lubang ? hah !, itu adalah ciri sayur yang bagus, bebas racun sampai ulat-ulat tu mampu hidup di situ ~



Taaapiiii, Ada tapinya ...

Walaupun ia sayur organik dan bebas bahan kimia , kenapa nak cuci bersih-bersih lagi yaa ? Hah ! jangan lupa ya , ulat,cacing dan telur cacing masih ada pada sayur tu . Tak rela nak masukkan dalam badan kan ?

Sini Jesz ada sertakan untuk anda semua satu video tentang penggunaan Basic H Shaklee . Ramai orang mengakui pencuci super pekat organik ni mampu menyingkirkan kesan racun, kotoran dan wax . Bestkan ? Sebotol tahan berbulan-bulan dan multi-fungsi .

Contact Jesz Here ..

FACEBOOK : JESTOM TJ
WHATAAP  / CALL / SMS : 0148645784
EMAIL : TOMMYJESNAH.JT@GMAIL.COM

Pengedar sah Shaklee anda . Cod : Cheras KL , SALAK SELATAN BARU , kuchai lama .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan