Selasa, 10 Januari 2017

RAHSIA KANDUNGAN VIVIX SHAKLE TERBONGKAR ( Januari'17 offer)

Harini nak cerita sikit pasal produk, hihii , tapi bukan sebarang produk. Produk baik punya. Memang diakui ramai ahli shaklee. Ok lah jom kita tengok apa yang terkandung dalam vivx shaklee. Kenapa dia power sangat ? Ooo, rupanya ada 4 bahan ajaib dalam vivix ne .

Jom kita bongkar ~

A). Muscadine Grape

Anggur hebat ini adalah satu-satunya anggur semulajadi yang mempunyai lebih satu kromosom, iaitu 20 kromosom dan kerana inilah ianya mempunyai lebih banyak faedah kesihatan, fungsi imun yang lebih tinggi dan sifat antioksidan yang lebih kukuh. Ia mempunyai ciri-ciri menghentikan kimia penyebab kanser, anti virus dan anti bakteria. Anggur muscadine dan bijinya adalah salah satu daripada sumber terbaik antioksidan dan mempunyai ciri anti radang.

B). Elderberry atau Sambucus Nigra

Elderberry juga dikenal sebagai Sambucus Nigra. Buahnya bulat kecil berwarna ungu gelap bergerombol seperti anggur. Buah ini banyak tumbuh di Eropah , Amerika Utara, Asia dan Inggris. Elderberry merupakan jamu popular dan telah lama digunakan dalam pengobatan tradisional. Manfaat lain jus elderberry ialah :-

1. Telah terbukti secara efektif dalam pengobatan dan penyembuhan flu dan juga digunakan untuk mengobati penderita flu selama epidemi di Panama pada tahun 1995.

2. Kandungan vitamin C yang tinggi membuat jus elderberry sangat bermanfaat dalam pengobatan penyakit yang disebabkan oleh infeksi virus dan bakteria.

3. Kemampuannya untuk mencegah dan mengobati kanser, fakta dikaitkan dengan antioksidan yang dikandungnya.

4. Meningkatkan sistem kekebalan tubuh serta sangat membantu dalam mengobati penyakit seperti AIDS dan kanser.

5. Menurunkan kadar kolestrol dan mengurangi kolestrol jahat. Hal ini dapat sangat bermanfaat dalam mencegah penyakit jantung.

6. Efek berbahaya dari pencemaran, stres, dan makan yang tidak sihat dapat dicegah dam dikurangkan dengan pengambilan jus elderberry setiap hari.

7. Mencegah dan membantu penyembuhan diabetes, perlindungan terhadap infeksi virus, dan sesak nafas .

8. Meningkatkan kesihatan jantung dan ginjal.

C). Purple Carrot

Ia adalah sumber terbaik vitamin A dan mengandungi phytokimial termasuk carotenoids, phenolics, polyacetylenes, isocoumarins dan sesquiterpenes. Ia juga mengandungi anthocyanins, antioksidan yang mustajab. Anthocyanins adalah bertanggungjawab pada warna merah menyala, biru dan ungu pada buah dan sayur. Asid klorogenik adalah antioksidan paling banyak dalam semua lobak dab ia bertanggungjawab mengurangkan diebetes. Kebelakangan ini kajian menunjukkan anthocyanins, bertindak sebagai anti radang, anti mikrobial dan anti carcinogen. Ia mengurangkan risiko penyakit jantung.

D). Polygonum Cuspidatum

Polygonum Cuspidatum ( knotweed jepun ) adalah tumbuhan perenial yang besar berasal dari asia, yang juga banyak ditemui di amerika utara dan eropah. Knotweed jepun adalah sumber komersial Resveratrol Polygonum Cuspidatum banyak manfaat kesihatan dan digunakan untuk merumuskan supplemen anti penuaan. Kesimpulan dari ujian demi ujian menunjukkan resveratrol membantu melambatkan proses penuaan, merendahkan kolestrol dan merendahkan tekanan darah. Polyganum Cuspidatum yang terdapat dalam vivix ini juga dapat membantu anda untuk kurus ~

JANUARI 2017 OFFER !!

BUY 2 GET 5% LESS. BUY 6 FREE 1. ( FREE MEMBERSHIP + CASH BONUS FOR THE NEXT MONTH )

CONTACT JESZ TO GET YOUR VIVIX ! TRUSTED SID SHAKLEE.

FB : JESTOM TJ
CALL / SMS / WHATAAP : 0148645784
EMAIL : TOMMYJESNAH.JT@GMAIL.COM

CASH IN DELIVERY (COD ) AREA : KUCHAI LAMA, SRI PETALING , TIMES SQURE KL , KAMPUNG SALAK SELATAN BARU DAN SEKITAR DENGANNYA .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan