Rabu, 5 April 2017

Penderita Slip Disc Selama 4 Tahun Bongkar Rahsia Bagaimana Beliau Boleh Sembuh !


PERHATIAN untuk mereka yang ada SLIPPED DISC
------------------
Saya penghidap slipped disc. Undergo 1st surgery in April 2011 untuk restructure disc L3/L4, L4/L5, L5/S1. 3 discs. Alhamdulillah, went well for 3 years.
In December 2014, doktor sahkan dah chronic sebab level-level yang tadi tu slipped semula (doktor sifatkan dah useless) dengan tambahan S1/S2 & S2/S3 pon dah slipped. Juga minor scoliosis ðŸ˜­ i was bedridden for almost 2 weeks dengan keadaan masa tu nak tarik nafas pun terjerit sebab sakit sangat. Tak boleh gerak badan. Doktor suruh 2nd surgery which actually i might have to undergo another 3rd n 4th surgery juga lepas tu. I refused.
15 december 2014, saya start vivix 3 tea spoon sehari selama 1 minggu. On day 3rd, boleh bangun dan susukan anak tanpa rasa sakit. Masa tu baby baru 5 bulan. Then 23 december saya dah boleh bangun, berjalan elok sumua. Next week tu dlm 10 hari lepas ambik vivix 1st dose, dah drive semula pergi kerja pergi balik (kepong - shah alam). Alhamdulillah.

Masa tu pula, kena sekali denggi berdarah. Tapi fast recover walhal doktor dah macam ragu-ragu dah masa tu. Orang lain dah almost icu katanya sebab reading saya 7 je. Dan amazingly, saya still bengkak susu sebab warded, 4 hari tak jumpa baby. Sampai doktor nak call husband nak suruh bawa baby naik ward. Saya cakap tak perlu, banyak pam je dah huhu...
Since then saya reduce 1 tea spoon sehari sampai habis 2 botol. Lepas tu, sebab kewangan tak berapa mengizinkan, saya just maintain dengan bcomplex dan lecithin untuk saraf (sebab saraf saya dah "luka parah" sebab kena tindih kerana disc tu) dan makan ostematrix untuk ganti painkiller. Saya tak boleh makan painkiller actually. Rejection. Saya cuma boleh ambil morphine drip je. Tapi bila sakit terpaksa ambik voltaren jap. Selain voltaren, saya teramal jab, tak hilang pun sakit saya. Plus, painkiller saya prescribed untuk saya semua ada 3 level side effect. So memang saya sangat elakkan la.
Alhamdulillah, dah lama tak sakit belakang due to slipped disc ni. Nanti bila ada rezeki lebih, nak smbung vivix balik.
Kredit : Yes We Got Shaklee Effect
CARA ORDER VIVIX SHAKLEE

Cara 1 - Anda boleh terus klik ke Beli Vivix Sekarang ini dan membeli terus dengan shaklee. Penghantaran menggunakan gdex@citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan.

Cara 2 - Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat dan sesuai untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul akan saya berikan apabila anda membuat pembelian dengan saya.
Jesnah Joseph
Email : Tommyjesnah.jt@gmail.com
Call/ Sms / Whataap : 0148645784

Tiada ulasan:

Catat Ulasan