Isnin, 5 Jun 2017

Tampil Langsing Dan Bergaya Dengan Set Kurus Shaklee


Selamat tengahari semua ..

Apabila anda mempunyai berat badan yang berlebihan, biasanya doktor akan meminta anda untuk menurunkan berat badan sehingga mandapat berat badan yang ideal kan? Ini adalah kerana bermula daripada berat badan berlebihan atau lebih dikenali dengan obesiti, akan timbul pula pelbagai penyakit-penyakit lain seperti penyakit kanser, pereputan tulang, serangan jantung dan diabetes.

Apakah Faktor-Faktor Kegemukan ?

1. Pemakanan

Pemakananan seharian rakyat Malaysia banyak yang berteraskan  goreng-gorengan dan bersantan, sekali gus menyumbang kepada pengumpulan lemak dalam badan. Kewujudan restoran mamak 24 jam, restoran makanan segera dan gerai makan membolehkan orang ramai menjamu selera hampir sepanjang masa.

2. Mengambil makanan tidak mengikut masa

Selain itu, kesibukan bekerja sehingga masa makan tidak tentu masa juga menyumbang kepada obesity. Bila kita sibuk bekerja sehingga lewat malam, mulalah kita mencari tempat makan untuk mengisi perut yang kosong.

3. Mengamalkan gaya hidup tidak sihat

Menonton televisyen, banyak menghabiskan masa di depan computer, “segan” bersenam adalah antara gaya hidup yang tidak sihat. Dalam seminggu anda seharusnya bersenam sekurang-kurangnya tiga kali agar tubuh badan dapat kekal sihat.

4. Suka mengambil makanan segera

Peningkatan restoran makanan segera dan penjualan makanan dalam bungkusan dan tin turut menyumbang kepada masalah obesity. Kandungan gula dan garam yang tinggi dalam makanan dan minuman adalah tidak sihat untuk diambil selalu kerana ia boleh mengundang kpada masalah kegemukan.

Supplemen apa yang dapat membantu anda menurunkan berat badan dengan selamat ?


Disini saya ingin mengesyorkan kepada semua yang ingin menurunkan berat badan agar mengambil Set Kurus Shaklee.

Ada dua pilihan yang boleh anda pilih mengikut kesesuaian anda.

1. Set Budget

Ada yang pilih Set Kurus Budget ini sebab mereka nak cuba-cuba dulu.

Walaupun set kurus ini Cuma ada dua produk, fungsi dan kelebihannya dapat membantu anda dalam usaha untuk menguruskan badan.

LECITHIN

Lecithin berfungsi untuk memecahkan lemak-lemak dan dinamakan sebagai “pengemulsi semulajadi” kerana ia mempunyai kesan melekat pada lemak, dalam perkataan ringkasnya ia menyebabkan lemak terapung didalam darah dan seterusnya mencegah lemak dari melekat di dinding membrane. Lecithin tidak boleh dihasilkan oleh badan tetapi ianya sangat diperlukan oleh badan.

HERBLAX

Herblax pula akan bertindak menyingkirkan lemak-lemak yang telah dipecahkan oleh Lecithin.

Sesuai diambil dengan menelan tablet seperti ubat atau dicampur dalam air panas, sebagai minuman teh herba.

Gabungan Herblax dan Lecithin memang membantu bagi sesiapa yang nak kurus dan slim. Dua produk ini adalah set yang mampu dimiliki dan walaupun set asas tapi kesannya sangat lah hebat tauu!
Testimoni

Manakala,

Set kedua pula merupakan set kurus premium yang terdiri daripada LECITHIN, HERBLAX dan juga CINCH SHAKE MIX.

Fungsi lecithin dan herblax masih sama seperti yang telah saya nyatakan diatas, Cuma ada penambahan Cinch Shake Mix didalam set ini.

Cinch Shake Mix sangat sesuai untuk atasi masalah “Yoyo Effect”.

Apa itu “Yoyo EFFECT” ?

Hasil kajian telah dibuat dan Cinch memang terbukti dapat membantu mengatasi masalah paling ditakuti oleh semua orang, iaitu berat badan kita akan turun naik, macam yoyo. Kenapa begitu ? Kerana semasa kita diet, jisim lemak tidak akan berkurangan, apa yang berlaku hanyalah jisim otot yang berkurangan. Sebab itu kita rasa macam dah turun, tapi tiba-tiba berat badan naik balik. Jadi cinch yang diperkaya dengan formula khas LEUCINE untuk mengatasi masalah ini. Jadi tiadalah badan menggelebeh sana-sini bila berat dah turun. Barulah Nampak fit gituuu~ Bestkan ?

Kebaikan Cinch Shake Mix Shaklee

1.       Boleh gantikan meal replacement (sarapan, makan tengahari dan malam) ini kerana ia akan mengenyangkan perut dengan lebih lama.

2.       Rendah (22 GI) sesuai bagi pesakit kencing manis.

3.       Walaupun ia akan menghilangkan lemak-lemak dengan membakar kalori dengan sempurna tapi ia akan tetap memelihara otot supaya tidak jadi menggeleber.

4.       Setiap hidangan cinch shake mengandungi 24 gram protein bagi tujuan meningkatkan metabolisme untuk memberikan tenaga.

5.       Kaya dengan protein dengan leucine-asid amino. Dimana protein ini menahan rasa keinginan anda untuk makabn berlebihan. Bagus kan ?

6.       Merendahkan kadar gula tapi memberi tenaga.

7.       Tiada perasa, warna atau pemanis tiruan.
Testimoni


Walau apa pun sekiranya korang rasa nak tahu lebih lanjut, boleh je terus hubungi Jesz (0148645784). Saya akan memberikan anda konsultasi eksklusif.

“Cegah sebelum terkena”

Kawasan COD: KG baru salak selatan, kuchai lama, salak selatan, cheras dan built jalil.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan