Selasa, 28 Februari 2017

Kisah si pesakit kanser paru-paru yang telah bebas sepenuhnya dari kanser

Kanser ialah penyakit yang sangat digeruni sehingga penghidapnya mahupun ahli keluarga  sanggup melakukan apa sahaja yang difikirkan boleh menyembuhkan kanser. Pengesanan dan rawatan awal sangat penting untuk menyelamatkan nyawa penghidap kanser. Ketahui lebih lanjut tentang kanser (Artikel mengenai kanser )

Harini saya ingin kongsikan kepada anda tentang kisah seorang pesakit kanser paru-paru tahap 4 yang telah menjalani kemoterapi dan mendapat side effect yang teruk kesan daripada rawatan kanser 😭.

Beliau ialah Master Law Chu Hian ,bekas pembaca berita NTV7 . Nampak seperti mustahil kan untuk sembuh ? Testimoni ini bukan edit yaa~ ini adalah testimoni yang sebenar .. nanti saya share gambar beliau terkini.


Semasa beliau menghidap kanser, beliau sangat kurus , muka pucat tak bermaya , rambut gugur sampai botak licin kesan daripada rawatan kemoterapi . Sebelum ini pelbagai rawatan yang telah beliau jalankan, duit pun bukan sikit beliau telah habiskan untuk merawat kanser yang dihidapinya .Namun. selepas mengamalkan vivix secara konsisten akhirnyaa ! Beliau sihat seperti sediakala, mugkin kalau korang jumpa beliau tak sangka dia merupakan seorang bekas penghidap kanser.

Setelah itu, beliau telah berhenti kerja dan fokus sepenuhnya untuk membuat bisnes shaklee .. and now he the master ! Stage paling tinggi dalam shaklee.. Kisah beliau sangat memberi inspirasi kepada kita semua..

Umur beliau sekarang adalah 53 Tahun, But korang mesti akan terkejut bila lihat gambar terkini beliau ~ awet muda gituuuu ...sebab ?? hah pekena vivix laa ~ haha, tapi betul tau, jika korang amalkan vivix bukan sahaja penyakit sembuh malahan banyak lagi side effect yang korang dapat.

Gambar terkini beliau .. semasa majlis Business Leadership National Conference (BLNC ) yang bertempat di Sunway Pyramid Kuala Lumpur .

Jika korang berminat untuk menjadi Ahli shaklee atau membeli produk shaklee especially vivix boleh hubungi saya di 0148645784 (Jesnah Joseph ) . Atau anda juga boleh terus klik link dibawah untuk membeli vivix.

                                               "BELI VIVIX SEKARANG "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan