Rabu, 25 Januari 2017

NAK HAMIL ? GLA+ VIVIX

Macam mana Vivix & Gla Complex berfungsi dalam meningkatkan kesuburan wanita untuk mudah lekat & hamil cepat?
Vivix Shaklee

Mengandungi Polyphenol & Resveratrol yang berfungsi melindungi buah dari radikal bebas, sinaran UV matahari & mengekalkan keadaan buah dari rosak.
Oleh kerana , kandungan Polyphenol & Resveratrol yang sangat tinggi dalam vivix yang berfungsi untuk melindungi 'telur' daripada teroksida atau rosak. Jadi, peluang untuk telur yang sihat itu tadi untuk membesar, matang dan seterusnya disenyawakan adalah lebih tinggi

GLA COMPLEX

GLA complex menstabilkan hormon untuk mengatasi period tak teratur. Apabila hormon stabil, kesuburan pun meningkat & mudah lekat. GLA (Gamma Linolenic Acid) bantu wanita menghasilkan cecair serviks yang subur & berkualiti, yang juga dikenali sebagai “Mukus serviks putih telur (egg white cervical mucus)“. Ia melindungi dan memudahkan sperma berenang ke ovum .
Ini perbezaan antara dua supplemen ni. yang paling ketara perbezaan antara harga tapi untuk kesan yang lebih cepat & bukan saja untuk kesuburan, malah untuk kecutkan cyst, atasi kencing manis & kawal kolestrol juga.
Cuba la vivix promo sekarang ni. harga promo lebih murah dari harga retail tapi harga member jauh lebih murah dari harga promo. Nak join member boleh je. Contact #Jesz_0148645784 😁


Tiada ulasan:

Catat Ulasan