Selasa, 8 November 2016

Cara berhenti merokok yang mudah ~

Bagaimanakah vivix membantu anda berhenti merokok ? 


Ya, memang tidak dinafikan rokok boleh membunuh anda ! Rokok adalah pembunuh senyap , setiap asap yang kamu sedut adalah racun nikotin . What is nikotin ? nikotin adalah salah satu bahan yang membuat anda ketagih benda tersebut its ada terkandung dalam dadah. That why hen you try roko, then you will ketagih mencari rokok. ok, tapi setiap permasalahan pasti ada penyelesaian. Like perokok tegar i suggest ualss ambil vivix shaklee . But why vivix ? ini yang saya nak kongsikan kepada anda semua harini..



Memang susah nak berhenti merokok, siap megigil satu badan kalau sehari tak dapat rokok kan ? ini la kuasa nikotin yang terdapat dalam rokok. Nikotin adalah salah satu radikal bebas yang boleh merosakkan DNA di dalam badan.



APA AKIBATNYA JIKA DNA ROSAK ?

Setiap sel kita mengandngi DNA . DNA merupakan bahan asas menentukan sel-sel terbentuk dengan sihat. Jika DNA rosak, maka sel-sel pun rosak. Akibatnya, akan berlaku mutasi DNA . Sel-sel yang mengandungi DNA mutasi akan membentuk kanser atau penyakit-penyakit lain.

BAGAIMANA VIVIX SHAKLEE MEMULIHKAN DNA SEORANG PEROKOK ?

Secara ringkasnya, Vivix Shaklee bertindak dengan cara memulihkan semula struktur DNA dan seterusnya membantu memghasilkan sel-sel yang lebih sihat. Sel-sel yang telah rosak akan dibaiki ,. Jika anda seorang peroko yang menghidap kanser, vivix membantu membaiki sel-sel kanser ini dengan cara membaiki struktur DNA sel tersebut.

BAGAIMANA VIVIX SHAKLEE MEMBANTU PEROKOK TEGAR BERHENTI MEROKOk ?

Dengan pengambilan vivix shaklee selama 2 minggu secara berterusan , perokok boleh berhenti merokok untuk selama-lamanya . Vivix shaklee akan menyebabkan anda secara automatik tidak mahu merokok lagi sebab setiap kali anda merokok , rokok tersebut rasa pahit . Ini bermakna sel-sel badan anda menolak rokok secara automatik.



Jika ana berminat untuk daptkan vivix , sila hubungi saya di :-

FB : Jestom TJ
Whataap / call / sms : 0148645784
Email : Tommyjesnah.jt@gmail.com

thank you kerana sudi singgah di blog saya ! ^_*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan