Selasa, 11 Julai 2017

Set Detox Shaklee


Terkadang apabila kita mengambil sesuatu suplemen, contohnya suplemen untuk putih kan seluruh badan, namun ia tidak berkesan. Tetapi bila lihat testimoni ramai yang berjaya, nak tahu tak kenapa anda tidak berjaya ? Itu ialah disebabkan dalam badan anda terdapat banyak toksin, makan organ dalam badan tidak dapat menyerap sepenuhya nutrien daripada suplemen yang anda amalkan. Jadi itulah sebabnya anda perlu berdetox !

Set Detox Shaklee berfungsi untuk membuang toksin berlebihan yang gagal disingkirkan oleh organ yang sudah overwork dan penat. Toksin adalah bahan beracun dari dalam badan sendiri atau faktor luaran yang tidak perlu ada pun dalam badan kita, yang hanya menunggu masa untuk merosakkan badan dan malah boleh menjadi punca pada penyakit serius seperti kanser, gout, masalah penghadaman, hati dan juga masalah kesuburan. Banyak lagi masalah sebenarnya.

Apa Yang Ada Dalam Set Detox Shaklee ?

#1 Vivix

Vivix diformulakan dengan anggur Muscadine. Anggur Muscadine adalah sejenis polifenol yang tinggi antioksida dan penambah tenaga yang sangat hebat. Semasa detox, Vivix membantu memberi tenaga pada sel untuk membaik pulih kesan toksin yang merosakkan badan dan beri tenaga untuk menyahtoksin dengan lebih efisien.

Kandungan Vivix

Selain Anggur Muscadine, Vivix mengandungi ekstrak polygonum cuspidatum, ekstrak elderberry dan ekstrak lobak ungu. Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan. Vivix mengandungi 4 bahan aktif yang tinggi kandungan resveratrol berbanding resveratrol dari produk pasaran lain. Resveratrol sangat powerful untuk bantu kawalan pelbagai jenis penyakit.

Harga sebotol Vivix 150 ml : RM 475.

#2 Dtx Complex

Dtx Complex shaklee mengandungi milk thistle. Milk thistle ini memang sejak turun temurun digunakan secara semulajadi untuk detox hati dan terkenal sebagai TONIK HATI. Hati adalah organ utama untuk detokfikasi. Namun kalau hati suda diselaputi lemak, macam hati ayam tu, penat dia nak bekerja. Jadi Dtx Complex membantu menyingkirkan toksin dari hati dengan lebih efisien dan merangsang pertumbuhan semula hati yang rosak.

Kandungan lain Dtx Complex

Selain milk thistle, Dtx mengandungi ekstrak cendawan Reishi, schizadra, ekstrak dendalion, kunyit dan articok. Kandungan Dtx Complex Shaklee kaya dengan antioksida yang membantu rangsang pulih dan regenerasi sel hati dan bantu mengekalkan pengaliran hempedu yang normal serta mengeluarkan toksin dari badan. Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

Harga sebotol Dtx Complex 90 biji : RM 155

#3 Herblax

Herblax mengandungi daun senna yang berfungsi untuk mengelakkan sembelit kerana sangat bagus untuk kesihatan usus dan lancarkan sistem pencernaan. Semasa detox program, usus yang seak dengan toksin dan bahan lain yang menyekat pergerakan usus akan cuba disingkirkan.

Kandungan Herblax

Selain daun senna, herblax juga mengandungi herba-herba terpilih untuk membantu pelawasan, elak sembelit dan meningkatkan kesihatan usus.

Harga sebotol Herblax 120 biji : RM 52.50

#4 Alfafa Complex

Daun alfafa tinggi nutrien kerana akarnya yang panjang dan dalam, dapat menyerap pelbagai mineral. Alfafa membantu melawan keasidan (asid) yang terjadi akibat toksin yang berlebihan dalam badan dan turut membantu menurunkan berat badan.

Kandungan Alfafa

Kandungan klorofil dan nutrisi dalam Alfafa Complex menjadikannya diuretik semulajadi iaitu agen penyahtoksin sejak turun temurun. Alfafa juga bantu tingkatkan sistem penghadaman dan mengurangkan bau badan.

Harga Alfafa Complex Shaklee :
-Botol kecil 300 biji : RM 53.73
-Botol besar 700 biji : RM 97.50

#5 Peppermint Ginger Plus

Seperti namanya Peppermint Ginger Plus, ada daun pudina dan halia. Khasiatnya, dapat menghilangkan angin dan kembung perut.

Kandungan lain Peppermint Ginger Plus

Selain pudina dan halia, dalam Peppermint Ginger Plus juga ada jintan manis dan bunga lawang yang nyaman dan melegakn perut. Kandungan dalam suplemen ini mengurangkan angin di usus dan perut serta melancarkan proses penghadaman. Kalau orang yang sering mual dan loya pun sangat direkomenkan ambil suplemen Peppermint Ginger Plus ini.

Harga sebotol Peppermint Ginger Plus 90 biji : RM 45

Kelebihan Memilih Set Detox Shaklee


  • Semua bahan suplemen yang direkomenkan adalah bersumberkan bahan semulajadi dan terbukti sihat, berkesan dan selamat.
  • Semua suplemen adalah sesuai untuk sesiapa sahaja dan menu makan (meal plan detox shaklee) adalah sesuai untuk semua dan boleh diolah mengikut citarasa individu.
  • Sebaik sahaja anda membeli set lengkap detox ini, anda akan jadi ahli Shaklee dan diberikan bimbingan sepenuhnya sepanjang program detox.
  • Malah, anda dapat menambah pendapatan jika anda berkongsi dan menarik ramai lagi menyertai program detox ini.
Harga Set Detox Shaklee
Rm 825. Namun pembelian lengkap set Detox Shaklee melayakkan anda untuk menjadi ahli secara percuma dan jimat lebih banyak lagi, RM 1++. Hubungi saya  (0148645784 / Jesz) untuk tahu harga ahli dengan pembelian set Lengkap Detox Shaklee. 

Cod Kawasan : Salak Selatan Baru, Kuchai Lama dan Sri Petaling.
Pos : 1 Malaysia


11 ulasan:

  1. Wahh. Best info. Kalau mau detox dengan lebih effektif kena guna produk la kan, sbb ia bantu detox tu. Bulan 8 nak detox balik lah kalau mcm ni. Hihi

    BalasPadam
  2. Bestnya dapat free membership kalau beli full set detox ni!

    BalasPadam
  3. banyak kebaikan berdetok ni. Selain untuk kesihatan juga kecantikan. Malah, ada yang buat detoks boleh turun berat badan juga

    BalasPadam
  4. Bagus ni sebenarnya berdetox dengan supplement...
    Bukan saja badan jadi slim melim...badan sihat kulit pon sihat gak tau...

    BalasPadam
  5. Wahh..byk kebaikan detox ni..d tambah lg kebaikan dgn suplimen yg baik utk mmbekalkan vitamin2 yg d perlukan dalam badan..trutama suplimen dri prudok shaklee 😁

    BalasPadam
  6. Sebelum nak amalkan apa-apa suplemen. Wajib kita detok dulu badan kita. Kita betulkan fungsi setiap organ,barulah vitamin yang kita ambil tuh diserap oleh badan secara optimum. Amalkan detok shaklee,memang badan akan rasai perbezaannya.

    BalasPadam
  7. Saya sempat join detox sekejap
    Memang boleh rasa kesan tau sepanjang detox tu serius
    Rasanya Kalau buat konsisten setiap 2bulan memang kesihatan pun improve

    BalasPadam
  8. Kena try join detox shaklee. Ramai yg rasai perubahan positif. Berat turun. Badan lebih cergas.

    BalasPadam
  9. Wahhh detox!!! Patutlah bila ambil apa² suplimen rasa slow je kesannya, perlu detox lah kalau macam ni...😊😊

    BalasPadam
  10. Set detox shaklee ni memang set yg disyorkan oleh pakar nutrisi shaklee.Yg penting ianya selamat dan berkesan utk diamalkan

    BalasPadam
  11. badan terasa ringan sebenarnya lepas detox ni. bagus utk craving yang tak tentu hala tu.

    BalasPadam