Rabu, 21 Jun 2017

Air Paip Di Rumah Kotor ? Tiap Bulan Borong Air Mineral Berkotak-Kotak ? Baca Sini Cara Bersihkan Air Di Rumah Anda

Selamat petang, apa warna air minuman korang ?

                             Perbezaan warna air yang ketara setelah ditapis dengan water pitcher
Hah! nak tau tak shaklee ada penapis air tau. Penapis air Shaklee dikenali sebagai Get Clean Water Pitcher. Ianya hanya portable dan mudah dibawa kemana sahaja.

Apa Keistimewaan Get Clean Water Pitcher Shaklee ?

#1 Menyingkirkan kandungan plumbum dan banyak bendasing lain

Get Clean Water ini berupaya mengurangkan pelbagai jenis bahan cemar berbahaya yang mungkin terkandung di dalam air. Ia juga di iktiraf oleh Persatuan Kualiti Air ( Water Quality Association [WQA] ) yang ianya dapat mengurangkan plumbum  dan banyak bendasing lain.

#2  Menjimatkan kos

Dengan hanya berapa sen seliter sahaja, Get Clean Water dapat memeberikan air yang bersih dan rasanya enak dengan meter bijak yang menandakan bilakah masanya anda menukar penuras tersebut tanpa perlu mengagaknya. Harga Get Clean Water ini adalah RM543.

#3 Lebih banyak air bersih pada setiap masa

Get Clean Water menghasilkan 303 liter (80 gelen) daripada setiap turasan yang mana dua kali ganda lebih banyak berbanding jenama lain dan mengurangkan bahan cemar yang mungkin wujud dalam air dan berbahaya pada kesihatan anda.

#4 Mesra Alam : Memelihara alam sekitar
Get Clean Water ini menggunakan sistem Penuras Jag Air dengan blok-Karbon isian semula yang pertama, dimana ianya dapat mengurangkan timbunan sisa. Setiap penuras diperbuat daripada arang tempurung kelapa yang tahan lasak dan baik terhadap alam sekitar.

Testimoni Pengguna Get Clean Water Pitcher Shaklee

Assalamualaikum.
Saya Mazura Bt Mat Kassim, umur 34, berasal dari Perak dan sekarang menetap di Putrajaya.

Saya merupakan pengguna suplemen Shaklee sebelum ini hinggalah saya membuat keputusan menjadi ahli pada March 2015 ketika membeli Get Clean Water Pitcher dan beberapa suplemen lain yang turut dipesan oleh rakan sekerja.

Saya yakin, ramai penduduk di kawasan saya turut mengalami masalah air paip yang kotor seperti yang saya tunjukkan di dalam gambar. Saya sekeluarga terpaksa membeli air mineral berbotol-botol kerana tak lalu nak minum air walaupun lepas dimasak. Sedangkan nak mandi dan membasuh pakaian pun kami jadi geli untuk gunakan air paip ini.Masalah seperti ini kerap berlaku apabila pihak kuarters mencuci tangki air.

Kawan saya Azlinda Ismail selaku upline saya mencadangkan Get Clean Water Pitcher ini. Alhamdulillah! Kami kini dapat menikmati air yang bersih untuk diminum. Kami tak perlu lagi memborong air mineral berbotol-botol.

Paling menggembirakan, kami juga mudah mendapat air bersih walaupun sedang bercuti kerana ianya mudah dibawa ke mana-mana sahaja. Sewaktu berkursus di Bukit Gambang beberapa bulan lepas, air di hotel yang kami duduki agak keruh. Mujur kami bawa bersama Get Clean Water Pitcher ini!

Ibu mertua saya turut mendapatkan satu set untuk dirinya di rumah. Kami sekeluarga sangat gembira diperkenalkan dengan penapis air yang mudah dibawa ini.

Aimi Medina berkata, "Mama! Kita dah boleh minum air bersih!"

Kredit to : Supermom Shaklee Story
******************************************************************************

Pertanyaan Atau Pesanan :- 
Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan tentang suplemen shaklee atau Get Clean Water Pitcher ini, boleh hubungi saya di talian 014- 864 5784 (Jesnah). Saya akan terus bantu anda untuk urusan pembelian dan konsultasi.

6 ulasan:

  1. Penapis air yg mudah dibawa kemana saja.yg pastinya ia selamat digunakan

    BalasPadam
  2. Penapis air yang mudah dibawa travel. Untuk dapatkan air yang bersih.

    BalasPadam
  3. Cegumanes ada dua penapis air ini.memang best.jimat duit Tak perlu keluar duit beribu untuk service.

    BalasPadam
  4. Berbaloi miliki set water pitcher ni.

    BalasPadam
  5. Terigin nak try. Kena gemukkan bonus utk beli ni

    BalasPadam
  6. Kak Aya hadiahkan satu buat mertua. Senang tak perlu masak 😁

    BalasPadam