Ahad, 4 Jun 2017

KENAPA MESTI SHAKLEE?

Selamat malam semua, agak lama saya tidak muncul~ hihi

Harini rasanya nak share macamana saya boleh terjebak dengan bisnes MLM Shaklee, ada lagi ke yang tak kenal Shaklee ? Saya akan cuba terangkan apa sebenarnya produk Shaklee ne nanti, dalam entri yang lain.

Bagi yang tak kenal saya, mari kita berkenalan terlebih dahulu~ hihi dah banyak entri tapi baru nak kenalkan diri.. Ok nama saya Jesnah Binti Basar dan berasal dari Sabah negeri di bawah bayu .. Tetapi sekarang saya menetap di Kampung Baru Salak Selatan Kuala Lumpur. Saya merupakan seorang isteri dan bekerja sebagai full timer housewife.

Alkisah saya terjebak dengan bisnes Shaklee begini, saya merupakan seorang penghidap gastrik yang teruk, jika terlambat makan mesti gastrik akan menyerang. Saya mengalami gastrik daripada tingkatan satu . Suatu hari, saya terlambat makan waktu malam dan gastrik pun menyerang dengan teruk, sehingga nak minum air kosong pun tak mampu, rasa tak tertelan air tu.

Akhirnya, saya buat keputusan untuk ke hospital, apabila sampai di hospital doctor sahkan memang gastrik dan mesti dijarum .. Sudahlah tuan punya badan ne tak suka nak jarum menjarum. haha tapi pasrahkan je la kan.

Saya ternampak seorang anti saya share mengenai kebaikan ESP Shaklee, dan saya memang google juga tentang ESP, dan menjumpai ramai testimoni yang mengamalkan ESP Shaklee pulih dari gastrik. Jadi, saya pun beli lah Esp Shaklee tapi tak masuk member.

Setelah saya cuba ESP Shaklee dalam sebulan, memang saya rasai sendiri perbezaannya. Gastrik saya hilang, kulit saya jenis kering pun jadi lembap, muka jadi glowing dan makin cerah^_*. Bukan tipu tauu~ korang try dulu baru tauuu..

Akhirnya, saya berhasrat untuk join buat bisnes Shaklee.

KENAPA SAYA PILIH SHAKLEE ?

1. Anda tak perlu sewa kedai atau duduk di kedai setiap hari. Hanya menggunakan handphone dan internet sahaja anda sudah boleh membuat bisnes.

2. Shaklee merupakan bisnes mesra keluarga sebab semua peringkat umur samaada kanak-kanak, remaja dan warga tua boleh makan supplement Shaklee.

3. Hanya bermodalkan RM79.50 (SEMENANJUNG), RM89.50 (SABAH DAN SARAWAK) anda sudah boleh menjadi member Shaklee. Tak perlu modal beribu-ribu dan paling penting keahlian itu kekal seumur hidup.

4. Anda akan dibimbing oleh mentor-mentor yang Berjaya dalam bisnes Shaklee.

5. Sistem Shaklee, adalah seperti system dropship. Anda tak perlu nak simpan stok dan pos barang, hanya klik-klik dalam system shaklee2u anda dah boleh pos barang ke customer dan beli untuk sendiri. Tak payah susah-susah nak ambil stok dan pos barang.

6. Produk Shaklee adalah semulajadi dan ia juga ada landmark study. Shaklee adalah satu-satunya produk yang berani untuk menanggung risiko kerugian dengan menjalankan kajian keatas produk mereka sendiri.


7. Bisnes Shaklee telah bertapak dalam dunia perniagaan selama 100 tahun.

Sebagai seorang yang mementingkan kesihatan seharusnya kita memilih produk yang selamat dan berkesan kan? Jadi itulah sebabnya saya pilih Shaklee ^_^.

Jika anda rasa anda nak cuba produk Shaklee atau nak join member boleh hubungi saya Jesnah Binti Basar (0148645784). Jika anda join member anda akan mendapat penjimatan 15%-20% .

Saya merupakan pengedar Shaklee yang sah ..

#PengedarShakleecheras,salakselatanbaru,kuchailama

Tiada ulasan:

Catat Ulasan