Isnin, 10 April 2017

Bahaya Batu Karang Yang Anda Perlu Tahu..


Ramai antara kita ne sangat terdedah kepada masalah batu karang. Terutamanya lelaki, sebab apa? Sebab jarang minum air kosong. Mereka lebih gemar untuk minum air manis. Tapi wanita juga tidak terkecuali dalam masalah menghidap batu karang ini.

Kebiasaannya batu-batu yang bersaiz kecil akan keluar dari tubuh seseorang melalui air kencing. Tapi, kalau batu ini mempunyai saiz yang agak besar, ia akan mula tersekat dalam salur kencing dan menyebabkan individu itu berasa tidak lawas ketika membuang air kencing, seperti kencing yang sedikit, kerap kencing dan juga sakit yang tidak tertahan yang dapat dirasai dibahagian belakang pinggang.

7 Tanda Penyakit Batu Karang

  • Rasa sakit atau sengal-sengal dibahagian abdomen atau pinggang kanan atau kiri.
  • Sakit berdenyut-denyut seperti mhu membuang air besar atau bersalin dibahagian abdomen atau kebawah.
  • Tubuh mula rasa berpeluh-peluh, pening, loya dan terasa seperti nak muntah.
  • Kencing tidak lawas, sakit ketika kencing atau langsung tidak boleh kencing.
  • Air kencing bercampur darah.
  • Tubuh terasa lemah, badan mengigil dan kadang-kadang disearang demam.
  • Muka pucat, tubuh lesu dan kulit kering kerana kekurangan air.


Bila sudah terlalu sakit, satu penyelesainnya adalah melalui pembedahan. Tapi, kos pembedahan batu karang boleh mencecah RM4000 hingga ke RM10000.

Tapi, disini saya juga ada sediakan satu ikhtiar untuk anda mencuba vivix shaklee. Kerana ramai prospek yang telah berjaya sihat daripada batu karang apabila amalkan vivix shaklee.

Bagaimana Vivix Merawat Batu Karang ?

Vivix ini mampu membaiki dan melindungi selular DNA supaya sentiasa baik. Selain itu, ia mengawal genetik supaya sentiasa melambatkan penuaan sel badan serta menggalakan  pembentukan mitokondria untuk meningkatkan tahap tenaga dalam sel tubuh. Antara punca sebarang penyakit batu karang ialah kerana mitokondria gagal hasilkan tenaga.

Vivix menggalakan pembentukkan mitokondria untuk meningkatkan tahap tenaga dalam tubuh bag melawan penyakit dan ketidakstabilan badan.

Testimoni Vivix Merawat Batu Karang

#Testimoni 1

#Testimoni 2

#Testmoni 3


Cara Order Vivix Shaklee

#Cara 1
Anda boleh terus klik Beli Vivix Sekarang dan membeli terus dengan shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan.

#Cara 2
Sila hubungi saya untuk mendapatkan vivix shaklee. Wasap/Call/ Sms : 0148645784 (Jesnah Joseph), Facebook : Jestom Tj, Email : Tommyjesnah.jt@gmail.com. Atau anda hanya perlu klik www.wasap.my/60148645784 untuk terus berhubung dengan saya melalui wasap.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan